marți, 30 august 2011

3 Probleme care ma supara in viata!

Acest articol l-am deschis pentru a lamuri cele 3 probleme care ma fac sa par (doar atat) suparat pe viata,desi nu toti simt ce simte altul,dar ma rog cred ca problema nr-ul 2,va deranjeaza pe toti ci nu,numai pe mine,oricum in comentarii va puteti spune parerea,s-au chiar si probleme voastre care va supara in viata
Dupa cum bine stim si vorba filozofului "La tati ni-i greu".Ei bine o sa incep ierarhic si numerar.

1.Nu inteleg legea in tara asta,pur si simplu nu o inteleg nene,azi e 'asa' maine e altfel,zi de zi freaca legile alea pana ajungem la fel cum era cu nea Nicu (mai bine asa,dar fara ce-i de la guvern).

2.Tiganimea din tara asta trebuia clasata pe primul loc,dar totusi,sincer da se intampla si sa intamplat sa mi se faca mila de ei cateodata,dar sa va zic sincer eram la 'scaldat' cu prietenii mei la un 'baltog' in prima zi trece o masina,marca dacia parca 1310 (nu prea conteaza),ce ma enervat este ca o piranda era cu limba-n,geam,a 2-a zi la fel aceiasi masina doar ca de data asta in geam era un purandel cu m**a care arata spre noi,ce-i drept,noi suntem obisnuiti cu asa ceva,ce nu-i drept e ca ne fac de ras peste tot in lume si nu,numai cu acel deget mijlociu.

3.Nu-mi plac bucurestenii aia fitosi care umple youtube-ul cu comentarii de genul 'taranii','taran','taranoi',etc totusi prea isi scapa gura si asupra Moldovenilor (da,sunt moldovean si nu mie jena,nu are de ce sa-mi fie),problema e ca fitele acestor oameni sunt de nedepasit,se pare ca nu au doar cu moldovenii o problema ci cu toate teritoriile rurale.Eu sincer cred ca au uitat cine ii hraneste ca presupun ca nu mananca toata ziua lapte praf cu pufuleti,ce mananca ei e produs prin munca acelor oameni pe care ei tocmai ii batjocora,(fara suparare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu