marți, 30 august 2011

Counter-Strike distruge copilaria

Celebrul joc Counter-Strike  a fost dat interzis minorilor sub 21 ani in America si sub 18 in Italia,Germania,Franta si alte 14 tari din lume,acesta fiind declarat moartea copilariei, ceea ce cu siguranta au mare dreptate,cand te gandesti ca o sa ai si tu o familie candva si copilul poate o sa vrea sa mai asculte din aventurile tale din viata.Ce o sa ii spui ca jucai Counter-Strike,faceai config-uri cu care sperai sa castigi banuti,nu in orice caz astea nu-s amintiri de copilarie
,pe langa faptu ca distruge copilaria acest joc a fost declarat si ca Enemy Mental adica dusmanul mentalului.

Practic te distruge psihic,ce sa mai zic de fizic,daca stai toata ziua 'ghibos' pe un scaun,ma mir cum de...
unii nu se plang de hemoroizi sau cine stie poate chiat au,dar nu pot comunica,pentru ca cu siguranta si comunicarea in familie va fi mult mai greu de inteles.

Jocul este destul de bun,nu am ce spune,chiar va pot marturisi ca si eu am fost jucator Counter-Strike,dar la un moment dat am renuntat,nu castigam nimic din el,poate experienta,dar totusi la ce mi-ar folosi in viata experianta din Counter-Strike,sunt unii care afirma faptul ca imbunatateste reflexele.

Asa ca am renuntat cu totul si eu la Counter-Strike de vreo 2 luni si imi continui treaba in webdesign,design,programming si blogging,bafta si numai bine...Cititi cu atentie acest articol,nu va lasati a deveni dependenti de acest game,caci nu e de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu